BENVIDA

Ola nenas! Ola nenos! Benvidas e benvidos á bitácora oficial da asociación de mascotas do colexio.

1/5/11

XA ESTAMOS EN MAIO, MES DAS LETRAS GALEGAS

O 17 DE MAIO É O DÍA DAS LETRAS GALEGAS. NO COLEXIO, COMO TODOS OS ANOS ESTAMOS A TRABALLAR AO REDOR DESE DÍA.
ESTE ANO O HOMENAXEADO É O POETA LOIS PEREIRO.

VELAQUÍ ALGÚNS RETAZOS DA SÚA POESÍA:
Tristemente convivo coa túa ausencia
sobrevivo á distancia que nos nega
mentres bordeo a fronteira entre dous mundos
sen decidir cal deles pode darme
a calma que me esixo para amarte
sen sufrir pola túa indiferencia


Somentes

intentaba conseguir
deixar na terra
algo de min que me sobrevivise

Necesito que alguén
 -estean na man dereita ou na esquerda-
me diga ou me faga estar seguro de que me quere:
unha chamada, un pensamento táctil.
PARA TRABALLAR A SÚA BIOGRAFÍA CLICADE AQUÍ , AQUÍ, AQUÍ, OU AQUÍ